ook als er wat fout gaat
staan we
voor u klaar!

Klachtenprocedure

Dat Kan Beter streeft naar de beste dienstverlening voor iedere consument. En doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bij Dat Kan Beter zijn we er dan ook trots op dat dit nagenoeg altijd lukt.
Mocht u ergens tegenaan zijn gelopen, ergens ontevreden over zijn of graag opheldering willen, moedigen we u aan om een klacht in te dienen bij onze klantenservice.
Wij nemen alle klachten uiterst serieus en denken graag met u mee over een mogelijke oplossing.
Vul onderstaand formulier in om uw klacht kenbaar te maken en te omschrijven, en u ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van een van onze functionarissen.
Ook kunt u telefonisch contact opnemen via 085 087 2029 (lokaal tarief) of via [email protected]
Vermeld daarbij uw contactgegevens en NAW gegevens en ook dan komen wij binnen drie werkdagen bij u terug met een reactie.
Bedankt voor het contact opnemen met Dat Kan Beter.
We komen zo spoedig mogelijk bij u terug en streven er naar om vragen te beantwoorden binnen 3 werkdagen.
Gezien onze recente overgang van verschillende merken naar Dat Kan Beter, kan het zijn dat we met vertraging reageren.

U kunt ook een email sturen naar [email protected]
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het versturen.
Hoofdkantoor
Dat kan Beter is onderdeel van Orsiad BV en haar hoofdkantoor is gevestigd in Doetinchem.
Adres
Orsiad B.V.
Hambugerbroeklaan 16
7005AJ Doetinchem
KVK: 74568566
kantoortijden
9AM - 5PM, Maandag t/m vrijdag
contactgegevens
[email protected]
Tel: 085 - 087 2029 (lokaal tarief)